maandag 29 oktober 2007

Fc Occasie


FC Occasie - deze originele titel was zaterdag ll. te lezen op de sportpagina's van Het Nieuwsblad

U kan het mss al raden, het ging over de hype rond Cercle Brugge - na 11 wedstrijden staan ze nog steeds 3e, met een spelerskern die amper € 10 000 heeft gekost ...

Niettegenstaande mijn hart 100% blauwzwart is, moet ik toegeven dat ik het knap vind wat De Boeck met zijn ploegje klaarspeelt - hopelijk genieten ze er van, want het seizoen is nog lang :)

Maar voorzitter Schotte haalde even aan dat de FCB-buren z'n vereniging nog niet hadden gefeliciteerd ??? Ja dadde, waarom zouden ze !?

Na al die titels, bekers en Europese topwedstrijden van FCB, hoeveel complimenten zouden Meneer Schotte en z'n Cercle-leden de blauwzarte buren al gegeven hebben ... ik denk geen één !

Dus blijf vooral met de voetjes op de grond, Meneer Schotte - als Cercle(tje) eens een prijs pakt of een Europees ticket haalt, dan zal ik er eens over nadenken ...

Over nadenken hé !

de leute,
Moerke.

Geen opmerkingen: