maandag 15 oktober 2007

Rutger Beke, CHAPEAU !!!


Er zijn er die me gek verklaren, maar de nacht van zaterdag op zondag heb ik de Iron Man van Hawaï live gevolgd ... zalig !

Voor de leken onder jullie - een Iron Man-wedstrijd dat is 3.8km zwemmen, 180km fietsen en 42km lopen - en als je een goede conditie hebt, is dat zalig afzien ... :)

Bruggelingen Vanhoenacker (5e) en Van Lierde (8e) deden het goed, Bert Jammaer verraste velen (12e), een Australiër ging met hoofdprijs lopen en de Duitse topfavorieten (Al-Sultan en Stadler) zaten op de pot - iemand vergeten !?

Jawel, Rutger Beke - we vinden hem terug op plaats 898 (!?) - in een tijd van 11u13min - hij heeft de afsluitende marathon gelopen in ruim 5u34min ...

Ik hoor er velen zeggen dat Rutger een loser is, een prutser - dat ze zelfs een marathon rapper kunnen wandelen, enz, enz ...

Allemaal BULLSHIT - Rutger Beke krijgt van mij massa's respect voor z'n doorzettingsvermogen en wilskracht - je moet weten dat er voor wereldtoppers als Rutger maar 1 plaats telt en dat is eerste worden - met deze gedachten in je hoofd toch nog de wedstrijd willen beëindigen ... DIKKE CHAPEAU !!!

Dus iedereen die zich geroepen voelt om met Rutger Beke te lachen, één boodschap : "begin er zelf eens aan !"

Ik heb geen glazen bol, maar schrijf het maar op : "Rutger Beke wint ooit de Iron Man van Hawaï !"

Wedden ?!?!

de leute,
Moerke.

1 opmerking:

Shamrockske zei

een bakske tegen 2012?