donderdag 31 januari 2008

Westvloaming Twéédusd en Zeven

Vorige week zat ik 's avonds (ja, overdag zou belachelijk zijn) op mijn gemak naar den tv te zien - op Focus waren ze de genomineerden aan het overlopen voor de verkiezing "Westvlaming van het jaar" ...

Toeval wil nu dat mijn oud-gebuur op z'n blog (http://shamrockske.blogspot.com) daar ook melding van gemaakt heeft (zeker deze blog volgen - vaak interessantie muziekinfo op terug te vinden) - sympathieke gast, met klare kijk op vele zaken ...

Ik vroeg me vorige week direct af : "Is er wel iemand die de trofee Westvlaming van het jaar wel waard is?"

'k Heb verdorie hard moeten peinzen, maar ben er tot op de dag van vandaag nog niet opgekomen ('t zal aan mij liggen)

Wel vind ik dat vrijwilligers die altijd klaarstaan voor mindervaliden ieder jaar een trofee verdienen - meer nog, sommigen verdienen een standbeeld !

Daar zou men beter eens wat aandacht aan geven - ipv de Anneleen Coorevits'en en Laura Lynn's van onze commercie-maatschappij op te hemelen ...

de leute,
Moerke.

PS : komaan zeg, Anneleen Coorevits Westvlaming van het jaar - laat me niet lachen - ze heeft Deschacht aan de haak geslaan, maar volgens FCB-supporters kan zelfs Bart Goor dat :)

1 opmerking:

Shamrockske zei

van goor bestaan er nog 'verhaaltjes" hoor.

google eens op "we know what you did with sunday"